FAQ

Még Üres

Honnan származnak a termékeik?

A térmekeink részben Európában és részben Kínában készülnek. Próbálunk hátékonyan együttműködni a beszállítóinkkal, hogy a piacon a lehető legjobb árakat és az áru gyors kiszállítását kínáljuk.

Mennyi a termékek jótállási ideje?

Minden termékünk hitelesített, illetve a jótállási idő 2 év. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a fényforrásokra (izzók, fénycsövek stb.) a jótállás nem vonatkozik.

Rendl Light Studio vállalat

1990 óta Rendl Light Studio kiváló minőségű világítási megoldásokat kínál. Folyamatos innovációval rendelkező vállalat vagyunk, kiváló szolgáltatásokat, kiváló minőségű termékeket és egyedi dizájnt kínálva. Cégünk a világítás széles körű ismeretein és azon képességén alapul, hogy megértse az ügyfél igényeit és kívánságait. Az Ön számára mi vagyunk a legjobb üzleti partner, függetlenül attól, hogy lakásának vagy házának belső vagy kültéri világítását, valamint kereskedelmi és ipari helyiségek világítását keresi-e.

A legmodernebb választékot kínálják?

Igen, igen. A világítási technológiák és a formatervezés nagyon gyorsan fejlődik, és keményen dolgozunk annak érdekében, hogy a régi áruk ne kerüljenek raktárra, ami manapság a legtöbb szállító problémája. A 2019-es katalógusban mintegy 800 új termék található.

Milyen hosszú a megrendelés szállítási ideje?

A készleten lévő áruk azonnali feladásra kerülnek, közvetlenül a számlánkra való fizetés jóváírása után. A szállítást a UPS futárszolgálat közvetíti, 1-2 munkanapon belül kézbesíti a küldeményeit az Ön nevében vagy a vevő címén. Nincs előírt minimum a megrendeléshez. A limit alatti megrendeléshez kezelési díjat számítunk fel.

Miért érdemes épp az Ön megvilágítását használni?

Világításunk könnyen meghatározható, telepíthető és karbantartható. Van kérdése? Ha lát egy elemet, de szerkesztésre szorul, vegye fel velünk a kapcsolatot. Tudassa velünk, hogyan tudunk Önnek segíteni.

Milyen eljárás vonatkozik az áruk panasztételére?

A panaszok átlagos százalékának évente körülbelül 1% -nak kell lennie. A panaszokat azonnal kezeljük és azt cserével, jóváírással, pótalkatrésszel vagy javítással. A panaszokat az üzletünkben kezeljük, ezért szükséges az ügyfélnek elküldenie az igényelt árut a bemutatóterem címére a vásárlás igazolásával együtt. A szállítási költségeket az ügyfél fizeti. A panaszok az igényelt áruk kézhezvételétől és a vásárlás igazolásától számítva 30 napig tarthatnak. A panasz rendezését követően az árut futár útján küldjük az ügyfélnek a mi költségünkre.

Miért nem kínálnak tervezési számításokat?

Ha van rajza a megadott méretű térhez, csak a funkcionalitás és a formatervezés alapján tudjuk ajánlani a berendezéseket.

Hol szerezhetem be a termék adatlapját?

A termék a weboldalról tölthető le.

Képesek segítséget nyújtani a projekteknél ?

Nem dolgozunk fel projekteket, de segítséget nyújtunk. Projektjétől függően segíthetünk a lámpatestek kiválasztásában és elhelyezésében.

Tudnak szállítani Amerikába és a Közel-Keletre is?

Tudunk, de újra kell számolnunk a szállítási költségeket, és az ügyfélnek kellene fizetnie az összes szállítási költséget, illetve a vámdíjakat.

Raktár készlet

A legtöbb termék raktáron van, azonnali szállításra várva. A kívánt mennyiség elérhetőségére vonatkozó pontos információk weboldalunkon jelennek meg, amikor a kosárba helyezi.

UPS szolgáltatás

Az árukat a Prágában lévő központi raktárunkból, UPS csomagküldő szolgálattal szállítjuk az Ön által megrendelt szállítási címre. A rendeltetési hely szállítási feltételei ellenőrzésünkön és felelősségünkön kívül esnek. A UPS a szállítmányt a megadott címen található személynek szállítja a UPS szállítási feltételei alapján. Ha ellenőrizni szeretné a szállítmányt, azt javasoljuk, hogy küldje el a csomagot az üzleti címre, vagy vegye fel az árut közvetlenül a raktárunkban.

Lehetséges kedvezményt kapni nagyobb megrendelés esetén?

Igen, szerezhet kedvezményt. Kiskereskedelmi vásárlóként 5% kedvezményt kap az 50 000 CZK feletti árukra és 10% kedvezményt a 100 000 CZKt meghaladó megrendelésekre. A nagykereskedelmi partnerek meghatározott kedvezményekkel rendelkeznek az értékesítési képviselőinkkel való megegyezés alapján. További információért kérjük, lépjen velünk kapcsolatba.

A partnerárak szerepelnek a katalógusban?

A katalógus tartalmazza a végfelhasználó ajánlott kiskereskedelmi árát, az ÁFA-val együtt. A nagykereskedelmi árat a következőképpen kell kiszámítani: a weboldalon / a katalógusban / az árlistában felsorolt ​​árat először levonják a helyi ÁFA-ból, majd a nagykereskedelmi árengedményt. A számítási eljárást be kell tartani, különben az ár rossz. Minden nem cseh ügyfél esetében érvényes európai héaszámot kell érvényesíteni annak érdekében, hogy héa nélkül számlát lehessen kiállítani. Ha az áfa számát nem tüntetik fel, akkor kiállít egy számlát, amely tartalmazza a cseh áfát, amelyet azonban nem lehet levonni az ügyfél adóbevallásában.

Még mindig 2 katalógust küld (cseh és német)?

Nem, csak egy teljes ajánlatot tartalmazó katalógust készítünk.

Újrahasznosítási díj

Az újrahasznosítási díjak az egész EU-ban érvényesek, minden országnak megvan a maga sajátosságai (Csehországban a kisméretű lámpatestek, nagy lámpatestek, LED-izzók kategóriájába tartozunk). Az EU-ba történő exportáláskor nem vállalunk felelősséget e díjért, mivel csak a helyi vállalat, azaz ügyfelünk felelős. Megpróbáljuk kitérően válaszolni a közvetlen kérdésre, és nem ígérünk semmit.

Termék-garancia

A szokásos garancia 2 év. Igény esetén felár ellenében kiterjesztési garanciát is tehetünk. Ebben az esetben tudnunk kell a termékszámot, a darabszámot és azt, mennyi ideig kívánnak garanciát. Az ajánlat ezután tartalmazza a kiterjesztett garancia díját.

Csere / visszaadás / panasz

Csere / visszaküldés / panasz esetén a szállítmányt mindig az ügyfél fizeti meg nekünk, azt a weboldal láblécében felsorolt ​​címre, "retour address" néven küldik el, és információkat tartalmaz arról, hogy milyen adatokat kell továbbítani. A legtöbb országban ez egy helyi cím, így nincs szükség a terméket külföldre szállítani.

Az áruk fizetésének módjai

A fizetés kétféle módon történhet - banki átutalással vagy online kártyával. Az ügyfél fizethet közvetlenül megrendeléskor, vagy az e-mailben kapott linkre kattintva, a megrendelés visszaigazolásával együtt. A legtöbb országban nem hozunk létre helyi bankszámlát, mert az EU-n belül a legtöbb bank már a helyi díjak alapján nyújt fizetést. Az azonnali kártyás fizetés előnye, hogy a megrendelést intervenció nélkül azonnal bele kell foglalni a feladásba. Ha az ilyen fizetés CET-kor 15:00 előtt történt, az árut ugyanazon a napon szállítják.

Minimális megrendelés / részkorlát

Nincs minimális megrendelésünk, az ügyfél bármilyen értékű árut megrendelhet. Nagykereskedõk vagyunk, és az alkorlátozott megbízásokért kezelési díjat számítunk fel, amelyet országonként különböznek. BG - 300 BGN alatt 30 BGN CR - 3000 CZK alatt 300 CZK díj Euroövezet - 120 EUR alatti díj 12 Eur DK - 800 DKK alatt 80 DKK HR - HRK 1000 díj alatt HRK 100 HU - 30.000 forint alatt 3000 forint díj CH - 200 CHF alatt 20 CHF díj PL - 500 PLN alatt 50 PLN díj RO - 600 RON alatt 60 RON díj SE - 800 SEK alatt 100 SEK Egyesült Királyság - 100 GBP alatt 10 GBP díj

Katalógusszállítás a bemutatóterem közelében.

Nincsenek felkészülve a kiszállításra, mint minden más, akkor még akkor is küldünk, ha a cég mellette van.

Megkapja-e az ügyfél információkat a kedvezményekről és az együttműködés feltételeiről a katalógusban együtt?

Igen, a katalógushoz kísérőlevelet csatolnak, ahol az ügyfél megtalálja az összes információt (termékszállítási határidő, postaköltség, kedvezmény stb.).